duminică, 17 februarie 2013

Dupa o pauza de 1 an...am revenit cu forte noi!

 Dupa o perioada plina de experiente si experimente, de cautari, de incercari, am revenit mai increzatoare, mai indrazneta, mai plina de entuziasm in ceea ce priveste frumoasa mea lume: HANDMADE-UL...
Vreau sa incep anul in forta,un an care imi doresc sa fie unul bogat in targuri, in promovarea frumoaselor mele produse realizate cu multa rabdare, darnicie si suflet.
Asa ca va voi invita la primul meu targ din 2013 la Palatul Copiilor cu ocazia frumoasei sarbatoare a Martisorului, targ care va avea loc in perioada 26 februarie-3 martie!Va astept cu mare drag si cat de curand voi posta imagini cu martisoarele mele realizate din quilling si din portelan in combinatie cu decoupage!Numai bine tuturor!

1 comentarii:

qualislibet nomen spunea...

Felicitari pentru revenire si sa speram si la mai multa sansa!

Trimiteți un comentariu